»Askit je skupaj z IIBA Slovenija izdal knjižico s praktičnimi nasveti krepitve izkušnje zaposlenega in zavzetosti zaposlenih«
V digitalni poslovni preobrazbi poleg izkunje kupca (Customer eXperience) pridobiva vse bolj na pomenu tudi izkušnja zaposlenega (Employee eXperience). Prav tako je v vsaki preobrazbi izredno pommeben prispevek HR oddelka k razvoju organizacijske kulture naklonjene spremembam, oblikovanju kompetenčnih modelov digitalnih kompetenc in k pridobivanju in obdržanju digitalnih talentov. A brez zavzetih zaposlenih ne bo nilč od tega zares zaživelo tudi v poslovanju.
Askit IIBA Slovenija želita s tem vodičem spodbuditi organizacije, da pogumno krenejo na pot sistematične krepitve izkušnje zaposlenega, s čimer bodo vplivale na izkušnjo in zavzetost svojih zaposlenih ter s tem na izboljšanje svojih poslovnih rezultatov.
Vodič lahko pridobite tukaj https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfu0mLXSGL5ad9vrN2tAApkFM-arh__l2O6-3CCV4Sb3w8-ew/viewform