Kako pripraviti digitalno strategijo in uspešno izvesti digitalno transformacijo
Askit predavanje, 7. 2. 2020, Ljubljana
Že oblikovanje digitalne strategije ni lahka naloga. Biti dovolj dobro pripravljen za njeno izvedbo pa je še težje. Organizacije običajno načrtujejo implementacijo strategij s pomočjo digitalnih projektov, ki so v večini primerov neuspešni z vidika realizacije poslovnih učinkov in prispevka k uresničevanju strategije. Integrirana digitalna strategija v poslovno strategijo je samo eden od temeljev uspešne poslovne digitalne preobrazbe. Dolgoletne raziskave različnih transformacij so pokazale, da je stopnja uspeha pri transformacijskih prizadevanjih vedno nizka: vsaj delno uspešnih je manj kot četrtina. Rezultati novejših raziskav (Forbes, McKinsey, IDC, Gartner) pokažejo, da so digitalne preobrazbe še težje, kajti le približno 15 odstotkov vprašanih pravi, da so digitalne preobrazbe njihovih organizacij izboljšale poslovno uspešnost!
Prostora za izboljšave je torej ogromno.