Po dogodkih v Q1/2020 in gospodarskih posledicah, ki so jih pustili, se je veliko organizacij znašlo v boju za preživetje. Vendar ne najboljše. Te so in bodo izkoristile priložnost, da bodo postale še močnejše. Če odmislimo farmacevtska in podjetja z zaščitno opremo, je tem organizacijam skupno to, da so svojo digitalno poslovno preobrazbo že uspešno izvedle.

Resnica je, da teh organizacij ni veliko, kajti po raziskavah, je odstotek uspešnih digitalnih poslovnih preobrazb z realiziranimi načrtovanimi poslovnimi učinki zelo nizek, manj kot 20%. Strašljiv podatek, a hkrati tudi podatek, ki drugim organizacijam daje drugo možnost. Pomeni namreč, da še niso povsem zamudile zadnji vlak v borbi za svoj delež kupcev. So pa pred težavno nalogo, kajti svojo digitalno poslovno preobrazbo bodo morale izvesti v bistveno težjih okoliščinah, a hkrati pred priložnostjo, da tudi same pridobijo prednost na tržišču.

Njihova naloga je, da ne ponovijo napak neuspešnih digitalnih poslovnih preobrazb, in da se oborožijo z izkušnjami in znanjem tistih uspešnih.

Kje torej začeti, da uspeti? Preberite več